چی میخواستیم و چی شد ! نمیگم از وضعیت الانم راضی نیستم یا ناراحتم ولی این اون چیزی نبود که خودم میخواستم . وقتی از خودم میپرسم که خب ، خواستت چی بود ؟ جوابی ندارم ! و این بیشتر از هر چیزی ناراحتم میکنه . اینکه خودت ندونی چی میخوای !
و به این فکر میوفتم که چرا نمیدونم ؟ شاید هم میدونم ولی جراتشو ندارم که به زبون بیارم چون به خودم ایمان ندارم . که تلاش کنم که به خواستم برسم که براش بجنگم . با تمام وجود براش بجنگم . یه ادم ترسو که حتی از خواسته های خودش هم میترسه ، چیکار میتونه بکنه ؟
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2