ترم بهار چقدر طولانیه . خسته کننده هم هست . حوصلم پوکید ، کی تموم میشه ؟ حوصله ی گرمای تابستون رو هم ندارم .کاش تو قطب به دنیا میومدم .
ویندوز لپ تاپ خیلی وقته عوض نشده کلا ریخته به هم :|
وای خدا چرا اینقدر کسلم :((
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12