دونه ی 160 ام

خرید بک لینک

ترم بهار چقدر طولانیه . خسته کننده هم هست . حوصلم پوکید ، کی تموم میشه ؟ حوصله ی گرمای تابستون رو هم ندارم .کاش تو قطب به دنیا میومدم .

ویندوز لپ تاپ خیلی وقته عوض نشده کلا ریخته به هم :|

وای خدا چرا اینقدر کسلم :((


شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:59

صفحه بندی