دونه ی 164 ام

خرید بک لینک

کبوترا رو دیدین وقتی تو یه اتاق زندانی میشن هی خودشونو به در و دیوار میکوبن ؟ منم یه چیزی تو اون مایه ها م . نمیدونم چرا ولی همیشه خودمو به در و دیوار و این ور و اون ور میکوبونم :| از بس این اتفاق افتاده که گاهی کلا حس نمیکنم فقط میبینم یه جاییم کبوده :| یه بار پامو چنان کوبوندم به تخت که یه ماه کار داد دستم :|

امروز هم کمرمو نمیدونم کی به کجا کوبوندم که الان درد میکنه :(( خیلی درد میکنه ها . فقط کمرم تا حالا چیزیش نشده بود که اونم امروز به فنا رفت

حالا خوبه موقه ی امتحانای عملی اینجوری نشد وگرنه کلا به فنا میرفتم .

شنبه بعد 4 تا امتحان عملی و یه امتحان تئوری ، بلاخره بعد یه ماه برگشتم خونه . کلی درس ریخته سرم که باید بخونم چون اگه نخونم این ترمو مشروطیتم حتمی میشه :|

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 1:51

صفحه بندی