دونه ی 151ام : ارزو

خرید بک لینک

دیشب ارزو نکردم . خیلی وقته که ارزویی ندارم. شاید هم چون خیلی زیادن ، نمیدونم کدومو اول بخوام!  

یا شاید جرات ارزو کردن ندارم . چون وقتی حقیقت پیدا نمیکنن ، نا امید میشم. مثل ارزو های سال تحویل ، ارزو های تولد و ارزوهای شب ارزو ها. از همشون نا امید شدم. از ارزو کردن هم نا امید شدم :)

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

صفحه بندی