دونه ی 152 : 13 بدر

خرید بک لینک

سلااااااام. 

عاغا دو روزه میخوام پست بزارم ولی نمیشه. 

سیزده به در امسال برخلاف پارسال خیلی خوب بود. هواشناسی اعلام کرده بود که هوا سرد میشه و بارون و برف میباره ولی خوشبختانه تمامشون از ساعت 8 شب به بعد اتفاق افتادن و ما به خوبی و خوشی سیزدهمون رو به در کردیم. مثل هر سال رفتیم باغ.  البته امسال خیلی زود رفتیم. ساعت 9 اونجا بودیم ؛) صبحونه رو خوردیم و حرف زدیم و مسخره بازی در اوردیم و طبق روال همیشگی ، شوهر خواهرهای گرامی منو دست مینداختن و منم خی سوتی میدادم :دی  سوتی هایی که پیش اونا میدم تاریخیه: ))) البته دیگه عادت کردن :دی

پارسال سیزده همه درختا شکوفه هاشون باز شده بود ولی امسال نه . چون هوا سرد بود.  درختا تازه تازه میخوان از خواب بیدار شن ؛) ولی از چند تا شکوفه پیدا کردم ؛) ولی باغچه ی سبزی ها خوب رشد کرده بودو چقدر خوبه خوردن سبزی تازه با نون و پنیر   جاتون خالی.  

سماور زغالی رو یادم رفت بگم. بابا مسئولش بود: ))) فکر کنم تا شب 15 دفعه پرش کرد: ))) چایی ها چه قدر چسبیدن و چه قدر خوش رنگ بودن.

با دوچرخه خواهر زاده هم کلی حال کردیم: )) روندن اون دوچرخه کوچیک خیلی خنده دار بود چون اصلا تناسب نداشتیم ولی نگه میشه دوچرخه باشه و من سوارش نشم؟ :))  

شب یه طوفانی شده بود که ادم وحشت میکرد .  فکر میکردم صبح که از خواب بیدار شم ، میبینم باد خونمون رو کنده و برده یه جای دیگه ، مثل دوروتی ! ولی سر جاش بود :دی

صبح که بیدار شدم دیدم داره برف میباره. اولین برف 96 چهاردهم فروردین :) خیلی خوشگل بود. و مطمئنم که این برف به هیچ کدوم از درختا صدمه نمیزنه واسه همین دوستش داشتم این برف بهاری رو. الان هوا آفتابیه . خیلی قشنگه. 

اینم عکسای باغ به درخواست بهار خانوم. البته درختا شکوفه هاشون زیادباز نشده بودن .

1http://s9.picofile.com/file/8291096026/20170402_193054.jpg

2http://s9.picofile.com/file/8291096334/20170402_131355.jpg

3http://s8.picofile.com/file/8291096468/20170402_131342.jpg

4http://s9.picofile.com/file/8291096568/20170402_131310.jpg

5http://s9.picofile.com/file/8291096676/20170402_131231.jpg



شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

صفحه بندی