سلااااااام.
عاغا دو روزه میخوام پست بزارم ولی نمیشه.
سیزده به در امسال برخلاف پارسال خیلی خوب بود. هواشناسی اعلام کرده بود که هوا سرد میشه و بارون و برف میباره ولی خوشبختانه تمامشون از ساعت 8 شب به بعد اتفاق افتادن و ما به خوبی و خوشی سیزدهمون رو به در کردیم. مثل هر سال رفتیم باغ. البته امسال خیلی زود رفتیم. ساعت 9 اونجا بودیم ؛) صبحونه رو خوردیم و حرف زدیم و مسخره بازی در اوردیم و طبق روال همیشگی ، شوهر خواهرهای گرامی منو دست مینداختن و منم خی سوتی میدادم :دی سوتی هایی که پیش اونا میدم تاریخیه: ))) البته دیگه عادت کردن :دی
پارسال سیزده همه درختا شکوفه هاشون باز شده بود ولی امسال نه . چون هوا سرد بود. درختا تازه تازه میخوان از خواب بیدار شن ؛) ولی از چند تا شکوفه پیدا کردم ؛) ولی باغچه ی سبزی ها خوب رشد کرده بودو چقدر خوبه خوردن سبزی تازه با نون و پنیر
جاتون خالی.
سماور زغالی رو یادم رفت بگم. بابا مسئولش بود: ))) فکر کنم تا شب 15 دفعه پرش کرد: ))) چایی ها چه قدر چسبیدن و چه قدر خوش رنگ بودن.
با دوچرخه خواهر زاده هم کلی حال کردیم: )) روندن اون دوچرخه کوچیک خیلی خنده دار بود چون اصلا تناسب نداشتیم ولی نگه میشه دوچرخه باشه و من سوارش نشم؟ :))
شب یه طوفانی شده بود که ادم وحشت میکرد . فکر میکردم صبح که از خواب بیدار شم ، میبینم باد خونمون رو کنده و برده یه جای دیگه ، مثل دوروتی ! ولی سر جاش بود :دی
صبح که بیدار شدم دیدم داره برف میباره. اولین برف 96 چهاردهم فروردین :) خیلی خوشگل بود. و مطمئنم که این برف به هیچ کدوم از درختا صدمه نمیزنه واسه همین دوستش داشتم این برف بهاری رو. الان هوا آفتابیه . خیلی قشنگه.
اینم عکسای باغ به درخواست بهار خانوم. البته درختا شکوفه هاشون زیادباز نشده بودن .
1http://s9.picofile.com/file/8291096026/20170402_193054.jpg
2http://s9.picofile.com/file/8291096334/20170402_131355.jpg
3http://s8.picofile.com/file/8291096468/20170402_131342.jpg
4http://s9.picofile.com/file/8291096568/20170402_131310.jpg
5http://s9.picofile.com/file/8291096676/20170402_131231.jpg
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5