همیشه دوست داشتم بیست ساله بشم. نمیدونم چرا ولی برام خیلی جالب بود. الان 20 سالمه ولی چیزی تغیر نکرده . فکر میکردم قراره اتفاقات بزرگی بیوفته ، ولی همه چی مثل همیشه هست. هنوز هم نوو زرد رنگ غروب که از پنجره رو فرشا افتاده ناراحتم میکنه. بیست سالگی چیزی نداشت. هیچ چیز.
یه اعترافی کنم. وقتی 8 سالم بود ، همیشه ارزو داشتم 18 سالگیم ازدواج کنم و تو 20 سالگی مادر بشم :D خجالت کشیدم .
خخخخخخ لطفا بهم نخندین هر بچه ای همچین فانتزی هایی داره .
و اینم برام جالب بود که تو 18 سالگی لباس عروس پوشیدم :D
شاید اون موقه ها خدا ایم ارزو رو خیلی جدی گرفته ؛)
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1