دونه ی 153 : بیست سالگی

خرید بک لینک

همیشه دوست داشتم بیست ساله بشم. نمیدونم چرا ولی برام خیلی جالب بود. الان 20 سالمه ولی چیزی تغیر نکرده . فکر میکردم قراره اتفاقات بزرگی بیوفته ، ولی همه چی مثل همیشه هست. هنوز هم نوو زرد رنگ غروب که از پنجره رو فرشا افتاده ناراحتم میکنه. بیست سالگی چیزی نداشت. هیچ چیز. 

یه اعترافی کنم. وقتی 8 سالم بود ، همیشه ارزو داشتم 18 سالگیم ازدواج کنم و تو 20 سالگی مادر بشم :D خجالت کشیدم .

خخخخخخ لطفا بهم نخندین هر بچه ای همچین فانتزی هایی داره .

و اینم برام جالب بود که تو 18 سالگی لباس عروس پوشیدم :D 

شاید اون موقه ها خدا ایم ارزو رو خیلی جدی گرفته ؛) 

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

صفحه بندی