بعلههههه لباسامو اتو کردم. هفت سینم چیدم. البته یه چیزایی کم داره فعلا که انشاالله فردا تکمیل میشه ؛)
مامان مثل هرسال زرشک پلو با مرغ درست کرده بود. غذای مورد علاقه ی من و من مثل قحطی زده ها افتادم به جون قابلمه و ته دیگ: دی نهار هم نخورده بودم خیلی چسبید جای دوستان خالی .
الان هم که جلوی تلوزیون لم دادم و شکمم در حاله ترکیدنه. بریم که داشته باشیم سال خروس رو. اخرین پست سال 95 .
تا سال بعد خداحافظ دوستان .
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4