بهارو دوست دارم ولی این هوای ابریش خیلی رو مخه. هواباید یا افتابی باشه یا بارونی. این ابرای سیاه چی میگن این وسط. دلم میگیره. پارسال عید ، وضع روحیم خیلی خراب بود جوری که یه ماه فقط گریه کردم و این هوای ابری هم شدید ترش میکرد. اصلا وقتی هوا ابریه نمیدونم چرا اینقدر غم گین میشم.
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3