دونه ی 140 ام

خرید بک لینک

بعد کنسل کردن کلاسای چهارشنبه ، خوشحال و خندان برگشتم خونه و مستقیم رفتم خونه ی خواهر جان و چهار روز پلاس بودم اونجا: دی  دو روزه اومدم خونه و نت نداشتم که بالاخره امروز این عذاب جان سوز تموم شد: دی 

تصمیم دارم تو تعطیلات درس بخونم. امیدوارم بتونم. کتابامو مثل همیشه اوردم ! حالا میخونم یا نه خدا داند!  ولی حس خوندنم زیاده. خییییلی. 

خوابم میاد

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت: 2:27

صفحه بندی