دونه ی 137 ام

خرید بک لینک

یا خود خدا.  عاغا من خیلی ترسو تشریف دارم.از خواب بیدار شدم اومدم اتاق دوستم دیدم دارن فیلم تماشا میکنن. منم نشستم پیششون. فیلمه ترسناک بود. در مورد روح و شیطان و تسخیر و این چیزا و بر اساس داستان واقعی ساخته شده بود!  فیلمای ترسناک تماشا نمیکنم ولی خب جالب بود میخواستم ببینم اخرش چی میشه . خلاصه الان دارم از ترس میلرزم به خودم. خدا بخیر کنه امشبو!!! 

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 22:03

صفحه بندی