بعد 23 روز بخور و بخواب ، گذروندن سه تا کلاس عملی خیلی سخت بووووود. بسکتبال ، ژیمناستیک ، بدمینتون . سرما خوردگیم هم که شدید تر شده بود و سرفه هم میکردم. خیلی خسته شدما خیلییییییی. خوبه فردا از صبح کلاس ندارم. خوشحالم: )
یه هم اتاقی جدید اومده. دختر بدی نیست ولی نمیدونم چرا ازش خوشم نمیاد. فکر میکنم یه مدت بگذه خوشم بیاد ازش. امیدوارم اینجوری بشه
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3