میگم فرشته ها که به خدا نزدیک ترن و هرچی خدا بگه بهش گوش میدن ، چرا باید مقامشون از ادمایی که اینقدرررر پست شدن و خدا رو کاملا فراموش کردن پایین تره؟ اصلا انسان چرا اشرف مخلوقات وقتی این همه بدی داره ؟ و فرشته هایی که از این اشرف مخلوقات محافظت میکنن ، اعمالشون رو ثبت میکنن ، بهشون حرفای خدا رو میرسونن و در نهایت جونشونو میگیرن!
و اینکه فرشته ها هم احساس دارن؟ مثلا میتونن عاشق بشن؟ یه فرشته عاشق . یا متنفر بشن. شیطان فرشته بود ولی حس برتری داشت. البته باید اینم در نظر گرفت که شیطان جن بوده و در اصل کلا جنسش فرق میکرد. ولی خوب مثلا عزرائل عاشق یه ادم بشه! نمیخوام کفر بگم یا چیزای دیگه فقط یه فکره که میاد سراغم. و یه نکته هم عمرشونه. اینکه از اول خلقت عزرائل و اسرافیل و جبرئیل و..... همشون هستن . ینی عمرشون مثل ما محدود نیست. البته عمر جسم ما محدوده روحمون نا محدوده. ولی خب فرشته ها که جسم ندارن دارن؟؟
اووووف نمیدونم فکر کنم بازم دارم چرت و پرت میگم یا به قول دوست واقع گرام دارم فلسفه میبافم !
ولی یکی بهم بگه ، فرشته ها عاشق میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3