از اونجایی که هیچکس سلیقه ی منو تو انتخواب اهنگ نمیپسنده ، توصیه میکنم اهنگارو دانلود نکنید
این پست فقط بخاطر اینه که دلم میخواست این اهنگا حتما تو این وبلاگ باشن . شاید یه روزی لازم باشه یه چیزایی رو به یاد بیارم و امیدوارم اون روز این اهمگا کمکم کنن.
و حالا اهنگ ها.
اهنگ اول یه جورایی افسانه ایه . مثل صدای اقیانوس . همون حرفی که ئقتی خواهرم اولین بار شنیدش زد و گفت از اهنگ خوشش نمیاد . منو یاد سکوت عمق اقیانوس میندازه و پری کوچیکی که اونجا خونه داره و این اوازو برای گمشدش میخونه ...
و اهنگ دوم خیلی عجیبه . مثل گم شدن تو یه جگل بزرگ . یا مثل در اومدن پروانه از پیلش ، تولد دوباره . نمیدونم یه همچین چیزایی.
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4