دونه ی 226 ام : زامبی

خرید بک لینک

امروز یه فیلم دیدم . ماجرای یه بیماری بود که ادما رو تبدیل به زامبی میکرد. طرفدار اینجور فیلما نیستم و نمیبینم ولی این رو دیدم.  و فهمیدم که ادما چه قدر میتونن پست باشن . ادمایی که حتی از زامبی ها هم بد تر بودن. زامبی ها طبیعتشون  اینه و نمیشه سرزنشون کرد. مثل الاغ که طبیعتش جفتک انداختنه.  ولی ادما فرق دارن. ادما،آدمن . ولی تو فیلم خیلیاشون ترسناک تر و خطر ناک تر از زامبی ها شده بودن. اگه یه زامبی تیکه تیکه ت کنه خیلی بهتر از اینه که به دست آدما کشته بشی .

اگه یه روز رفتارم مثل زامبی ها شد ، از ته ته ته ته ته دلم ارزو میکنم همون لحظه بمیرم قبل اینکه از آدم بودن یادم بره. 


شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 16:23

صفحه بندی