امروز یه فیلم دیدم . ماجرای یه بیماری بود که ادما رو تبدیل به زامبی میکرد. طرفدار اینجور فیلما نیستم و نمیبینم ولی این رو دیدم. و فهمیدم که ادما چه قدر میتونن پست باشن . ادمایی که حتی از زامبی ها هم بد تر بودن. زامبی ها طبیعتشون اینه و نمیشه سرزنشون کرد. مثل الاغ که طبیعتش جفتک انداختنه. ولی ادما فرق دارن. ادما،آدمن . ولی تو فیلم خیلیاشون ترسناک تر و خطر ناک تر از زامبی ها شده بودن. اگه یه زامبی تیکه تیکه ت کنه خیلی بهتر از اینه که به دست آدما کشته بشی .
اگه یه روز رفتارم مثل زامبی ها شد ، از ته ته ته ته ته دلم ارزو میکنم همون لحظه بمیرم قبل اینکه از آدم بودن یادم بره.
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2