میگم نکنه اویزونشم؟؟؟؟ نکنه زیاده روی کردم؟؟؟ نکنه فکر کنه دختر بدی هستم؟؟؟ نکنه نکنه نکنه. واااای خدا
اصلا مهم نیست 20 سالم باشه یا 12 یا 16 . من همیشه همون بچه ی خام و بی تجربه ی 10 ساله هستم که هیچی بلد نیست. حتی حرف زدن: ((((
پ.ن : بعد کلی سخنرانی ، مطمئنم یه برو بابا تو دلش نثارم کرده :(
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4