دونه ی 227 ام

خرید بک لینک

میگم نکنه اویزونشم؟؟؟؟ نکنه زیاده روی کردم؟؟؟ نکنه فکر کنه دختر بدی هستم؟؟؟ نکنه نکنه نکنه.  واااای خدا 

اصلا مهم نیست 20 سالم باشه یا 12 یا 16 . من همیشه همون بچه ی خام و بی تجربه ی 10 ساله هستم که هیچی بلد نیست. حتی حرف زدن: (((( 

پ.ن : بعد کلی سخنرانی ، مطمئنم یه برو بابا تو دلش نثارم کرده :( 

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 16:23

صفحه بندی