دیگه داره تموم میشه. نفس ها اخرشه....
مثل یه خرابه ، که هیچکس به سمتش نمیره.
یا مثل یه مرده که تو سکوت زیر خاک میخوابه و کسی متوجه نمیشه.
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 16:23