دونه ی 131 ام

خرید بک لینک

و بالاخره فردا میرم . بعد سه هفته!!!  عاشق ترم بهارم: ))) میرم دو هفته بعد باز برمیگردم یه ماه میمونم: )))

امروز با خواهرم نشستیم خواهرزادمو ارایش کردیم: ))) البته بگم که خواهر زادم پسره: D یه گل سر هم زدیم رو موهاش.  خوشگل شده بود: ))) 

میگن ارومیه خیلی سرده. قیافم تو خوابگاه دیدنی خواهد شد: )))) چون خوابگاهمون سرده ، باید کلی لباس بپوشم واسه همین خیلی دیدنی میشه تیپ و قیافم :))) 


شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 16:23

صفحه بندی