و بالاخره فردا میرم . بعد سه هفته!!! عاشق ترم بهارم: ))) میرم دو هفته بعد باز برمیگردم یه ماه میمونم: )))
امروز با خواهرم نشستیم خواهرزادمو ارایش کردیم: ))) البته بگم که خواهر زادم پسره: D یه گل سر هم زدیم رو موهاش. خوشگل شده بود: )))
میگن ارومیه خیلی سرده. قیافم تو خوابگاه دیدنی خواهد شد: )))) چون خوابگاهمون سرده ، باید کلی لباس بپوشم واسه همین خیلی دیدنی میشه تیپ و قیافم :)))
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3