سلام بر دوستان عزیز. من برگشتم.
اول از همه یه تشکر ویژه میکنم از دوست عزیزم هاتف که زحمت قالب رو کشید و حسابی شرمندم کرد. و یه معذرت خواهی بابت اینکه این مدت اذیتش کردم.
و جودی عزیز تر از جانم که این مدت یکم ازش غافل بودم. معذرت جودی جان.
بانوی بهار عزیز و بهزاد و پیک که تو این مدت خوندنم و بهم انگیزه دادن. از همشون ممنونم.
و دیگه اینکه برگشتم و در خدمت شما هستیم ؛)
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5