خب اینجوری هم زیاد بد نیست . واسه خودم میرم میام ، مینویسم پاک میکنم ، قهر میکنم اشتی میکنم ، دلم میشکنه ناراحت میشم به روم نمیارم ، ذوق میکنم ، خوشحال میشم میخندم ، هیچکس هم هیچی نمیفهمه ، نمیبینه ، نمیشنوه.
خوبه ، سرم تو کار خودمه و کسی کاری به کارم نداره. خوبه.
چقدر سرد بود امروز هوا. اینم خوبه ! این که زیر پتو سردمه و پاهامو جمع میکنم تو شکمم و با دستام بغلشون میکنم ، خوبه.
این که میخواستم ساعت 11 بخوابم و الان 1:30 و بیدارم ، خوبه .
همه چی خوبه همه چی .خوبه خوبه خوب
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3