دونه ی دویست و چهار دهم

خرید بک لینک

خب اینجوری هم زیاد بد نیست . واسه خودم میرم میام ، مینویسم پاک میکنم ، قهر میکنم اشتی میکنم ، دلم میشکنه ناراحت میشم به روم نمیارم ، ذوق میکنم ، خوشحال میشم میخندم ، هیچکس هم هیچی نمیفهمه ، نمیبینه ، نمیشنوه. 

خوبه ، سرم تو کار خودمه و کسی کاری به کارم نداره. خوبه. 

چقدر سرد بود امروز هوا. اینم خوبه ! این که زیر پتو سردمه و پاهامو جمع میکنم تو شکمم و با دستام بغلشون میکنم ، خوبه. 

این که میخواستم ساعت 11 بخوابم و الان 1:30 و بیدارم ، خوبه .

همه چی خوبه همه چی .خوبه خوبه خوب 

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40

صفحه بندی